2011. július 19., kedd

Bosch Maxx 6 EcoSpar - csúcsformában!

Bosch Maxx 6 EcoSpar - TOP Állapot:!
Helló kedves barátaim!

Mivel a társam és én költözött össze, és használjuk a WaMa, szeretném külön magam az én teljesen működőképes Bosch mosógép.
A kiváló állapotban, és vásárolta meg engem 2009/03/24 új a 549 €.

Jelentése vizsgálatok, kérem! Én válaszolni e-maileket nagyon gyorsan! Ellenkező esetben, akkor a napi vizsgálatok a 19 und 21 óra óra, hogy elérje nekem a vezetékes telefon. A mosógép csak adott saját gyűjtő.

"A mosógép WAE 2834A Bosch alacsony üzemanyag-fogyasztás. Így volt besorolva az energiahatékonysági osztály A. És még a víz fogyasztása alacsony, 7,5 liter kilogrammonként mosoda. A gazdasági műveletet is hozzájárul, hogy az automatikus terhelés, a víz-és . energiafogyasztás automatikusan beállítja a terhelésre a mosógép lehet terhelni 6 kg mosás - ez elég átlagos háztartás átlagosan sokemeletes fehérnemű.

A beállítások a Bosch WAE 2834A által egyszerűen csak egy gombos működtetés. Minden program beállítása keresztül gombot a további beállítások gombra. A kiválasztott programok kezelhető, de a készülék kínál a hagyományos alap-programok, valamint az öko-program. Gyakorlatilag az, hogy minden programot lehet kiválasztani, vagy rövidíteni. Ez alkalmas arra, különösen a kevésbé erősen szennyezett ruhanemű. Ez is energiát takarít meg, és a víz. A központ is tartalmaz egy kis kijelző, megjelenik a lejártakor a program és a fennmaradó idő. Vagy még a kezdési időpont kódot lehet folyamatosan egy-24 óra. "

- Részlet egy felülvizsgálat 2009/02/24 a www. testberichte.de
Ár: 350 EUR VB